Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Care sunt tarifele pentru schimb sau retur?
Daca produsele comandate nu ti se potrivesc sau nu sunt conform asteptărilor tale, nu este nicio problema pentru ca le poti schimba simplu si rapid cu altele. In cazul in care doresti sa le returnezi, vei achita doar costul transportului pentru retur. Returnarea banilor se face in cont bancar in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primirea returului.
Primul schimb este gratuit. In cazul schimbului, poti opta pentru inlocuire cu orice alt produs de pe site. Daca produsul solicitat la schimb are o valoare mai mare decat valoarea produsului ce urmeaza a fii returnat, veti achita diferenta cu cardul, OP sau ramburs. Daca tot nu esti multumit/a si doresti un alt schimb va trebuii sa achiti taxa de transport 18 lei.
Alege sa primesti Voucher pentru Retur si iti oferim Returul Gratuit. Daca doresti sa returnezi un produs si vrei sa primesti un Voucher de Cumparaturi de valoarea produselor returnate, nu trebuie sa iti faci griji pentru costul de retur, Velve.ro va suporta in intregime taxa de retur.
Daca doresti sa returnezi un produs trimite-ne un email cu subiectul RETUR, in care sa mentionezi numarul de comanda sau numele pe care a fost aceasta inregistrata, produsul pentru care soliciti retur sau schimb si contul bancar.
Coletul retur trebuie trimis la adresa noastra: Strada Ziduri intre Vii, Nr 19, Bl H, spatiul nr 2, Bucuresti, Sector 2. Puteti trimite coletul prin orice firma de curierat care livreaza la adresa sau puteti asteapta ridicarea coletului de catre curierul nostru. Nu acceptam colete cu ramburs, colete expediate cu taxa de transport la "destinatar" si nici colete trimise prin Posta Romana.
In cazul in care solicitati ridicarea de la adresa, prin firma noastra de curierat, costul de transport pentru retur este 18 lei si va fi retinuta din valoarea produselor ce urmeaza a fi returnate. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa transmita contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.
De ce poate fi refuzat schimbul?
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat si sa nu contina urme de utilizare. Produsul trebuie sa fie returnat in ambalaj original cu toate accesoriile si etichetele intacte.
Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat acesta poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
In cazul in care produsul returnat se afla in oferta si este insotit de un produs cadou, acesta trebuie si el returnat.
Ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor retur daca acestea prezinta semne de uzura, sunt deteriorate, nu au eticheta intacta sau daca eticheta de compozitie sau sigiliul de securitate a fost indepartat.
ATENTIE – produsele personalizabile nu se pot returna! Un exemplu este cel al produsele care au nume si cifre personalizate..
Costul transportului returului sau a schimbului de colete este suportat de catre client sau de catre companie, doar in cazul in care motivele tin de companie (clientul a primit un produs defect sau un produs gresit).
Coletele retur se verifica manual in fata camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervam dreptul de a refuza plata banilor pentru produsele neconforme! Acestea vor fii returnate clientului iar cheltuielile de expeditie vor fii suportate de client.
Facem tot posibilul sa oferim cele mai bune produse si servicii, dar stim ca uneori lucrurile nu decurg conform planului. Daca intampini orice problema legata de returnarea sau schimbul produselor, contacteaza-ne la 0754.226.680 si vom gasi o solutie. Pentru noi, multumirea ta este cea mai importanta.
Model de retragere
pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz
Formularul de retur este doar un model și nu este obligatoriu.